Som när man va liten

Sitter med Gos i knät. Han är väldigt gosig o kommer så fort man sätter sig ner nånstans, det är en riktig myskatt. Tänk vad han har utvecklats sen vi fick honom. Då kunde han inte sitta i knät alls utan låg bara bredvid. Sen avancerade han upp till att kunna ligga på en filt i knät o nu nästan 8 år senare så ska han jämt sitta hos en, kommer till och med ibland o sätter sig hos folk som hälsar på.

När jag kom o hämtade Leo på dagis i Tisdags så hade han gjort en present till mig och Patric:

Fint inslagen

Inuti låg ett jättefint halsband som han gjort

Så sött så man smälter

Dom har även gjort porträtt på dagis, tittat sig i spegeln o sen ritat hur dom ser ut

Visst är han sig lik?!

Idag har jag o barnen bakat muffins, det blev stoora muffins, knappt så man orkade äta upp dom :-)
Smeten ska smakas på såklart

Det påminner om när man var liten
o mamma bakade hemma.
Hon hällde alltid upp lite smet
i en kopp som man fick äta, så gott :-)

(kommer du ihåg det mamma?)

Det blev lite eftermiddagsfika

Mys

Nu ropar tvätten att den vill bli vikt så det är väl bäst att lyda (tråkgöra).

Kram!!

Kommentarer
Postat av: Syrran

Myyyys! Säg till nästa gång ni bakar så kommer jag också och får smet i kopp ;) Jag minns också att mamma gjorde så när vi var små! Ses på lördag! Kramis

2009-12-03 @ 22:02:43
URL: http://limelight.blogg.se/
Postat av: Cissi

Åh vad sött av Leo att göra ett halsband till er!

Lät väldigt mysigt att ha en katt i knät =)

Och vilka fina muffins ni gjorde! Ser mumsiga ut! =)

Kram

2009-12-04 @ 13:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0