Kändisar & julklappsjakt

Idag har jag sprungit runt o letat julklappar, jag hittade en del o har en del kvar. Vissa är ju svårare att köpa till än andra.
När jag gick in på Akademibokhandeln i MittiCity så satt Filip Hammar o Fredrik Wikingsson o singnerade sin bok "Tårtgeneralen".

Var ju tvungen att ha bevis, så här kommer det ;-)

Filip & Fredrik

Sen var jag med Kevin till tandläkaren, han var väl måttligt road, men allt såg fint ut så det va ju skönt.

Tandisbesök

Nu ska jag krypa ner o titta på Idol. Har inte följt det speciellt bra, tycker det är roligare såhär på slutet när det inte är så många kvar.

Kram på er!!

Kommentarer
Postat av: Floosan

visst är det sjukt haha till hösten har jag bara skolbarn.

Allt bra med er?

2009-12-10 @ 21:49:25
URL: http://floosan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0