Nybliven fyraåring

Igår fyllde Leo 4 år!! Fattar inte att tiden kan gå så fort, man hänger knappt med ju. Han hade iaf en fin födelsedag. Presenterna betod 90% av Pokemon figurer. Det är det som gäller just nu.
Hade lite kalas på eftermiddagen med Patric´s mamma, syster med pojkvän och hans bror med familj. Det blev det oxå en hel massa pokemon grejer :-)


Födelsedagsbarnet :-)

Annars så är vardagen tillbaka här. I måndags började Patric jobba igen efter semestern och barnen började på dagis o fritids.
Kevins första dag på fritids gick hur bra som helst. En kompis från dagis hade börjat samma dag så det va ju skönt. Jag var kvar en timme, satt o pratade lite med fröken o sen va det inga problem alls att gå därifrån.
Leo däremot vart jättelessen när vi kom till dagis o han förstod att Kevin inte skulle gå där längre, han ville INTE bli lämnad. Men men, det gick över en stund efter att jag hade gått o sen var han hur nöjd som helst.
Nästa vecka är dom lediga o sen den 20:e börjar skolan, spännande :-)

Ska snart iväg o jobba. Barnen är hos mamma, dom ska sova där inatt. Patric börjar kl 07 imorron o jag slutar kl 08 så då är det skönt att mamma finns o kan ta dom :-)
Men först tänkte jag lägga upp lite bilder från senaste tiden.


Vi var ute o fiskade med pappa/morfar förra helgen.
Det va riktigt skoj o spännade.

Vi fick upp 4 fiskar som Kevin rensade när vi kom hem.

I torsdags tog vi tåget ner till Göteborg. Vi gick på Universeum och Liseberg. Det va en jättelyckad dag med mycket skoj. Jag fick med mej Kevin upp i Lisebergbanan, det va nog lite läskigt men kul. Jag måste ju inviga honom så jag har nån att åka lite läskiga karuseller med i framtiden.. hehe :-)


Spännande att åka tåg




Maneter o såghaj


Provsitter i en riktig polisbil

Det får va bra så, måste göra i ordning inför jobbpasset.

Ha det bra!!

Kram!!

Kommentarer
Postat av: Mia

Grattis till Leo =) herregud vad tiden springer iväg, bäst o ta vara på tiden =D

Grattis till nya lägenheten också, skojjigt ;)

2009-08-05 @ 21:12:56
URL: http://matildasmammut.blogg.se/
Postat av: Cissi

Kul med lite uppdatering och bilder =)

Barnen är så söta!

Vilken fin tårta Leo fick!! Såg god ut =)

Och jättekul att Göteborg blev så lyckat!

Kram kram!

2009-08-06 @ 09:50:36
Postat av: Syrran

Goa bilder =) Ska ge Leo en jättegrattiskram på söndag (om jag får tag i honom innan han fattar att jag vill krama honom...) och han ska INTE få Pokemon ;) Ses ikväll! Kram

2009-08-06 @ 18:03:11
URL: http://limelight.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Har skrivit ett inlägg om "I taket lyser stjärnorna/Cancer" i min blogg. Skulle betyda ifall du kunde läsa det och svara på frågan jag ställer i inlägget.



Kram :) /lovisarosen.blogg.se

2009-08-10 @ 13:02:39
URL: http://lovisarosen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack för kommentaren den värmde =)

2009-08-10 @ 14:22:33
URL: http://floosan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0