Guld och nattvak

Måste ju börja med att säga att det va riktigt kul att Fbk vann guldet!!! :-) jag jobbade den kvällen men hann iaf se slutet på matchen, det va väldigt nervöst på slutet o jag trodde aldrig det skulle gå vägen. Patric o jag satt o zappade bland kanalerna för att det va så jobbigt att titta *s*
Syrran, hennes sambo o pappa var ju naturligtvis o såg matchen, måste säga att jag vart lite avis, det skulle varit kul att va där.

Kevin har en dagiskompis vars pappa spelar i färjestad så han hade tagit med guldhjälmen o visat på dagis på torsdagen, det tyckte han va jättekul såklart :-)

Inatt har jag jobbat natten för första gången. Gick brevid en annan tjej så jag hade ju sällskap denna gång. Det gick faktiskt rätt bra. Hon hade med sig två filmen som vi satt o kollade på o så vart det lite arkiv x o ally mcbeal på tvn. Framåt 4.30-5.00 tiden började det bli lite segt o ögonen gick i kors några gånger.. hehe
Får väl se när jag får jobba igen, just nu vet jag inget alls.

Sitter på balkonggen o njuter av solen, men nu ska vi ta o gå ut, det va riktigt häligt väder idag, varmt o skönt :-)

Ska ta o lägga upp lite nya bilder oxå, men inte just nu.

Glad Påsk!!!!

Kram!!

Kommentarer
Postat av: Syrran

Kul att det gick bra att jobba natt! Hoppas att du får mer jobb snart. Ses imorgon ;) Kram

2009-04-10 @ 17:42:33
URL: http://limelight.blogg.se/
Postat av: Farsan

Tycker oxså att det var kul att det var positivt med jobbet. Det kommer att gå bra!!

2009-04-10 @ 19:44:09
Postat av: Louise

Tänkte kika in och önskar er en trevlig påsk, vi kanske se på stan i morgon om ni tänkt och se/gå påskparaden =)

2009-04-10 @ 22:54:08
URL: http://floosan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0