Skänk ett bidrag...

Jag ska precis börja läsa denna bok:


Tille

Den handlar om lille Tille som föds med en sjukdom som heter Epidermolysis bullosa, EB. Man får genom mamma Therese dagbok följa Tilles kamp mot sjukdomen. Gå gärna in här och skänk ett bidrag för att hjälpa till att föreningen ska utvevcklas och komma vidare med forskningen.

Idag har vi gjort islyktor hemma, det blir spännande att se hur dom blir när jag kommer hem imorron bitti. Passade även på att göra lite egen isglass.. med mustsmak :-) återstår att se hur det smakar.

Ikväll hade vi fredagsmys med egengjorda chicken nuggets, dom blev riktigt goda och var enkla att göra. Dom serverades med klyftpotatis, morot och gurkstavar samt salsadipp.

Fredagsmys


♥ Kram och ta hand om er!!



Kommentarer
Postat av: Syrran

Vad mycket bra böcker du har hittat =) Jag får nog komma o botanisera i din bokhylla ;) Kram

2010-01-16 @ 12:32:55
URL: http://limelight.blogg.se/
Postat av: Cissi

Låter som om ni hade en mysig fredagskväll =)

Lille Tille har jag hört talas om, följde hans liv när hans mamma skrev på FL.

Dock har jag inte läst boken. Kan tänka mig att den är väldigt känslosam.

Hur gjorde ni ljuslyktorna?

Lät gott med mustglass! =)

Kram på dig vännen!

2010-01-16 @ 16:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0