Pill i naveln o årets första utmaning

Leo tycker verkligen det är hysteriskt kul att pilla i min navel, jag tycker dock det är mindre kul, är ju så förbaskat kittlig. Anledningen till att han tycker det är så kul är nog för att jag är den enda i familjen som har en "grop-navel". Så försöker han lura mej genom att säga att han bara vill klappa magen *luris där* :-)
Min lilla busLeo (en liten Leo dock):
bus-leo

Hade riktigt svårt för att somna igår, somnade inte förens runt 01.00, bara vred o vände på mej, det for runt en massa tankar i huvvet o benen lixom sa ifrån på nåt konstigt sätt. Jag brukar aldrig ha svårt för att somna, kanske har slappat för mycket dom här dagarna som jag varit sjuk.

Jodå, imorron kommer min första utmaning för detta år. Pappa ringde förut o frågade om jag o barnen ville följa med till badhuset. Det vill jag såklart jättegärna, har längtat efter att få ta med barnen dit, men har inte riktigt vågat mej iväg. Men nu är det nån som drar med mej dit o då kan jag bara inte säga nej *s* Det känns väldigt nervöst för att jag inte varit där på flera flera år, säkert 10 år sen :-o sen är det ju otroligt jobbigt att visa sej i badkläder *hmm* men jag ska ta mej iväg o det kommer bli kul det tror jag nog, sen är det ju bara att fortsätta gå dit eller hur :-)

Kidsen myser:


Kram!!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

pilla naveln är väl kul? Gose leo!!

Det kommer gå bra på badhuset ska du se gumman! Bada lite för mig oxå då!!

2009-01-09 @ 20:54:55
URL: http://maddesvarld.blogg.se/
Postat av: Syrran

Å, badhus... Kuligt =) Det kommer gå jättebra o ni kommer få såååå roligt! Kram, kram!

2009-01-09 @ 22:31:04
URL: http://limelight.blogg.se/
Postat av: Cissi

Söt han är Leo med pill i naveln, hihi =)

Hoppas det går bra på badhuset idag! Jag håller tummarna för dig! Hoppas ni får en rolig dag!

Tänker på dig! Kramar!

2009-01-10 @ 16:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0