Nya grannar

Känner att jag är väldigt dålig på att skriva här, det blir långa mellanrum.. har inte riktigt ro till att sitta ner o skriva, vet inte varför, jag borde ha mycket ro just nu.

Idag har jag varit till sf-gruppen. Vi har inte setts på 3 veckor så det va riktigt kul att träffa dom igen, o kul att höra vad som hade hänt sen sist :-) Nästa torsdag är det sista gången, sen blir det återträff om 4 månader o sen efter ytterligare 4 månader.
Vi har iaf tänkt att vi ska träffas ändå efter att det här är slut. Kanske träffas varannan vecka för att få lite stöd o kunna prata av sej. Man kunde tydligen ringa nånstans o så fixar dom lokal åt oss.

I trädet utanför oss håller två skator på att bygga ett hus, det är full fart o dom arbetar o sliter dagarna i ända. Det är faktiskt riktigt kul att sitta vid köksbordet o titta när dom kommer med grenar o löv. Det måste vara ett pilligt jobb när man bara har en näbb.. duktiga är dom :-)
Syns inte så bra på bilden, syns bättre i verkligheten:


Jag glömde lägga in en bild på Leo´s fina kycklingar han gjort på dagis, det är hela familjen. Jag har röd hatt, sambon har blå o dom gula hattarna är Kevin o Leo, minns inte vilka som va vilka :-) så söta..


Fick ett fint kort på posten häromveckan oxå.. Syrran hade knåpat i hop detta fina kort o jag blev såå glad :-) Hon är så duktig.


Var o hämtade mitt schema häromdagen.. det ser bra ut.. förutom att jag kommer jobba på min födelsedag o måste sova bort halva dagen ;-) o så jobbar jag hela midsommarhelgen.. jaja.. det blir pengar o det brukar ju ändå bara regna *s*

Håller på att skola in Leo på stora avdelningen på dagis nu. Det går riktigt bra o han är så stolt för att han är med dom stora barnen :-) Kul att kevin o leo hinner gå lite tillsammans innan kevin börjar skolan oxå.

Här kommer barnens hund som dom har döpt till... Doris.. tro det eller ej *s*


Dags att göra lite nytta!

Kram!!

Kommentarer
Postat av: Syrran

Doris var ju faktiskt lite lik Doris ;) Sööööta kycklingar!

2009-04-23 @ 18:18:20
URL: http://limelight.blogg.se/
Postat av: Louise

Tyckte ni att cirkusen var bra? Moa var jätte nöjd.

Kul att ni kände igen henne, önskar att jag hade vart ledig och kunnat följa med

2009-04-26 @ 15:29:34
URL: http://floosan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0