Här sitter jag...

och väntar på att få åka hem o sova. Det är ungefär 1 timme kvar. Jag har kommit över den värsta tiden, som är runt 4-5, då skulle man kunna döda för att få lägga sej i en säng o sova ;-)

I torsdags fyllde min älskade Kevin 7 år. Tänk att han har blivit så stor. Det är otroligt va tiden går fort. Han har fått massor av fina presenter som han varit nöjd över. Just nu går cd spelaren varm på rummet, det är Calle o Erik som spelas, han är så söt. Bilder får jag lägga upp i ett senare inlägg för jag har inga bilder i denna datorn.

Näe det är värsta skrivkrampen här.. kanske för att jag är både hungerig o trött.
Hoppas ni får en bra lördag!!

Kram!!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Ja det är otroligt vad stpora dem börjar bli våra barn.

När jag jobba natt så var det just mellan 4-5 som var allra värst.. hua.



Kram på dig gumman

2010-02-07 @ 08:07:06
URL: http://maddesvarld.blogg.se/
Postat av: Syrran

Kramar tillbaka till den bästaste syster som finns =) Snart fyller grabbarna moppe - det går fort ;)

2010-02-10 @ 14:40:05
URL: http://limelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0