Sjuk

usch, jag hatar att va sjuk.. vaknade igår o hade ont i halsen, värk i kroppen o allt det där tråkiga :-(
låg hela dagen igår o har legat hela dagen igår, sovit, tittat på tv o knaprat värktabletter.
Har precis försökt att äta lite, men när jag blir sjuk så förvinner min matlust helt o jag har jättesvårt för att äta *inte bra* Jag hoppas det går över snart.

I lördags lämnade vi barnen hos deras farmor, dom skulle sova över där. Sambon o jag va ute o åt mycket GOD mat på alfies med syrran + sambo, sen gick vi på bio o så "män som hatar kvinnor". Har läst alla böckerna så denna film har man sett fram emot ett tag. Den va väldigt bra, så gå o se den vettja!! :-)

Det va så skönt att få lite ensamtid med P, det blir inte alltför ofta. Men tänk va konstigt det blir när man inte har några barn runt sig, men blir nästan lite rastlös. Nu håller jag på att svettas ihjäl här, ska bädda ner mej i soffan o vänta på att P ska komma hem från jobbet, fast det är ett tag kvar.

 Kram!!

Kommentarer
Postat av: Karin79

Krya på dig!

2009-03-03 @ 14:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0