Jag vill inte!!

nej, jag vill inte ha mer snö nu! jag vill ha vår.. men det verkar inte vilja sluta snöa.. det här kunde ju varit perfekt att få i december :-) men men.. det får väl bli lite pulkaåkning idag då.. sista för denna vinter hoppas jag. Till veckan skulle det väl bli lite mer värme o då smälter det här förhoppningsvis bort o håller sej borta lääänge.. :-) Men pulka är kul så det blir nog bra det här med.

Igår var jag ner till arbetsförmedlingen o anmälde mej.. så nu väntar jag bara på arbetsgivarintyget så jag kan skicka in alla papper till a-kassan.. jag hoppas att han inte tar allt för lång tid på sej, kan ju va kul att få pengarna i tid, om man nu får några.

usch, jag måste ta hand om lite disk nu, har ingen lust alls.. känns som man tar hand om disk dygnet runt, det tar aldrig slut.. *suckar* ska väl sätta på en maskin med tvätt oxå.. göra lite nytta såhär innan dagen riktigt har börjat.

Ikväll ska Patric ut med arbetskompisarna så jag blir själv, barnen o jag får väl mysa med nån film o lite godis innan dom ska sova, sen får jag lite egentid.. får väl tända lite ljus o mysa i mörkret.. man ska ju släcka ner o det är klart man ska va med o bidra lite :-)

Nu får ni ha en bra lördag!!

kram!!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Ja du denna tvätt är så lagomt rolig att syssla med.

Jag kan inte bidra med att släcka ner i kväll, ja ska jobba..

Hopas du och barnen får en mysig dag! Kramis

2009-03-28 @ 13:42:42
URL: http://maddesvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0