I väntan på...

desperate housewives så tänkte jag uppdatera lite här.

I lördags va jag o barnen till badhuset med pappa. Det va väldigt roligt, barnen får busa av sej o är lagom trötta till kvällen ;-)
Söndagen var lugn, vi skjutade Patric till jobbet o sen tog vi en snabbis in på ikea o sen maxi.

Igår var jag till kuratorn, det va ett bra samtal, hon hade pratat med läkaren o han skulle skriva ett intyg som jag kunde ha med till a-kassan så jag får väl hem det nån dag här i veckan.
Sen träffades jag Madeleine på stan o vi gick o åt lite god lunch tillsammans, tog en runda på stan oxå. Alltid lika trevligt, o skönt att få träffas utan barnen så man hinner prata lite, utan att bli störd mitt i en mening :-)

Idag ringde jag chefen o sa upp mej, så nu har jag skickat iväg ett skriftiligt brev där jag säger upp mej from torsdag den 26/3. Det känns som en jättejättestor lättnad att slippa gå dit nåt mer, jag hoppas bara det ordnar sej med a-kassan. Imorron ska jag åka dit en sista gång o hämta hem mina saker.

Förhoppningsvis behöver jag inte vara helt arbetslös så länge för i måndags ringde hon från sommarjobbs intervjun o undrade om jag va intresserad av nattjobb.. så vi ska träffas på måndag igen, så får vi se om det kan va nåt att ha :-)

Jahapp.. det här tog ju 5 minuter, nu är det en kvart kvar tills det börjar på tvn.. jag får väl gå o mysa ner mej o vänta.

Kram!!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Härligt att mötet med kuratorn gick bra!!

Det var mysigt att träffa dig vännen! Kram

2009-03-25 @ 21:43:47
URL: http://maddesvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0