Fredag den 13:e

ja det märks att det är fredag den 13:e idag, fy vilken dag :-(

Var till läkaren o tänkte att det nog skulle gå bra, man hoppas ju alltid lite. Men nejdå... läkaren hade inte ens tittat i min journal o allt han frågade om kunde han lika gärna ha läst där i, innan jag kom dit o sen kunnat uppdatera sej lite genom att fråga mig. Han verkade inte förstå ett dugg o började prata om KBT behandling, visst det är bra, men det är sånt jag håller på med lite själv o det är absolut INTE det som är det största problemet just nu.. det är jobbet.. jag får panik av att gå dit, jag klarar inte av det längre. Han sa att han kunde sjukskriva mej några dagar till o att jag sen kunde börja jobba igen i långsam takt. Man kan ju inte sjukskriva nån för att dom inte trivs på jobbet som han sa. Men fortfarande så handlar det ju inte om det, jag mår ju inte bra, ska det va så svårt att förstå. Inte ens när jag sitter där o gråter, berättar att det är jobbet jag mår dåligt av så kan han fortfarande inte förstå vad problemet är.. han fortsätter bara prata om kbt o att det kan va lång väntetid för det. Jag tror inte ens han hörde att jag redan går i grubbterapi där vi jobbar mycket med kbt.. jag blir så trött.. hur många steg bakåt ska man orka med?? jag kommer inte våga se ljust på nånting längre för så fort jag gör det kommer det ett bakslag o så ligger man där nere på botten igen...

o inte skrev han ut nåt sjukintyg heller.. *arg o lessen*

nu har jag en liten Leo som är arg som ett bi.. vet inte varför o jag tror inte han vet det heller.. hehe.. men det är väl bäst att försöka gå o prata lite med honom..

kram!!

Kommentarer
Postat av: Syrran

Kramar om syster...

2009-03-13 @ 18:39:20
URL: http://blogg.limelight.se
Postat av: Madeleine

Åh vännen min. Önskar jag kunde hjälpa dig på ngt vis..

Läkaren verkade inta ha förståelse för dig. Jag tycker så här; har du förtroende för din kurator och käns det som hon förstår dig?? Om så är fallet så begär att få träffa läkaren tillsamans med henne.

Kramar om

2009-03-13 @ 21:55:45
URL: http://maddesvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0