Liten uppdatering

Hade inga bra rubrik-ideér idag..

Igår var jag iväg till min kurator o det va faktiskt ett positivt samtal för en gångs skull :-) vi pratade om alla utmaningar jag faktiskt klarat av den senaste tiden o hur bra det känns när man väl har klarat av nåt o själv tycker att det gått bra. Det va ju det här med att gå iväg till badhuset med barnen som jag velat göra i flera år men aldrig vågat mej iväg. Nu va ju min pappa med men jag gick ju faktiskt iväg o tyckte själv att det gick väldigt bra. Sen har jag varit iväg o simmat helt själv o har tänkt att fortsätta med det regelbundet, nåt som jag oxå velat göra såå länge, men varit för rädd. Det va ju inte alls så farligt som jag inbillat mej *s* Sen hade vi barnkalaset i lördags som innbar nya kontakter med nya människor, jag va sjukt nervös innan, men det gick hur bra som helst. Pratade rätt mycket med mammorna o kunde slappna av :-) Lite framsteg är det ju faktiskt.
Nu fick jag en ny uppgift tills nästa samtal o det är att jag ska ringa eller gå ner till arbetsförmedlingen o be att få en handläggare som jag kan få hjälp utav, bolla lite ideér o kanske komma fram till vad jag vill jobba med.

Har börjat pärla en massa, tänkte lägga ut lite bilder på det jag gjort, det blir ju tyvärr aldrig riktigt bra när man tar kort, det ser inte riktigt ut som i verkligheten, men på ett ungefär iaf :-)
Va roligt det är, jag har verkligen saknat det o har haft massor med idéer.

Lite halsband o armband. Det armbandet med ringar på syns inte så bra, det är nämligen hjärtan emellan ringarna, inte världens finaste armband *s*


Örhängen:


Örhängen:


o örhängen igen:


o så två armband:


Nu ska jag hoppa ner i sängen o sova.

Natti natti!!

Kommentarer
Postat av: madeleine

Va skönt att det gick bra hos kuratorn vännen. Det är härligt när man gör framsteg!

Hoppas du hittar en bra handläggare som du kan bolla dina ideer med!

kram

2009-01-29 @ 10:58:03
URL: http://maddesvarld.blogg.se/
Postat av: Syrran

Jag är såååå stolt över dig! Och fina smycken gör också - som vanligt. Söta giraffpärlor ;) Kram

2009-01-29 @ 15:29:21
URL: http://limelight.blogg.se/
Postat av: Karin79

Åh vilka fina smycken du har pärlat! Vill också ge dig stort för att du vågade åka till både badhuset och kalaset. Bra gjort, Flowie.

2009-01-29 @ 19:40:15
Postat av: Karin79

Det var verkligen fina smycken du gjort!



Vill också grattulera dig till dina fina framsteg. Bra jobbat, Flowie!

2009-01-29 @ 19:53:49
Postat av: Karin79

Hm... oj då! Du fick visst i princip samma kommentar av mig 2 gånger. Ja,ja, sånt händer.

2009-01-29 @ 19:55:51
Postat av: Carita

Hejsan! Vad kul att du gjort så många framsteg, det är inte det lättaste att våga sig på att göra sånt man är nervös inför.



Vilka superfina smycken, du är verkligen jätteduktig. :-)



Ha en fortsatt trevlig kväll. kram

2009-01-29 @ 23:58:38
URL: http://imraskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0