Kändis på Ica!!

Idag har jag och barnen varit till mcdonalds. Vi hade fått erbjudande om att bli medlem i ronald mcdonald klubb o så fick man två happy meal gratis om man lämnade in den i samband med att man var där o åt. Så 69 kr för tre meal tycker jag är en bra deal :-) Sen åkte vi till Jysk o köpte två vaxdukar till kökbordet. En genomskinlig som jag ska ha när barnen pysslar, målar o sånt, o så en med lite fint mönster som man kan ha annars. Blev jättefint o så är det ju skönt att inte slita på bordet så mycket, det blir ju rätt repor o hack när man har barn.
Åkte vidare till ica o handlade lite inför lördagsmyset. Blev stående i kön med Stefan Holm framför oss.. coolt va *s* Kanske skulle bett om autograf o tagit ett kort ;-) eller inte...

Ikväll har vi gjort hemmagjord pizza, mycket gott som vanligt o sen har vi ätit lite godis. Nu sover barnen i sina sängar o det känns skönt att få lite egentid i lugn o ro.

Det blev tyvärr ingen simning igår :-( det blev ingen tid över, så jag får väl vänta tills nästa vecka, lite tråkigt men så är det ibland.

Jo just det, barnen o jag har ju pysslat i kväll, eller plussat som Leo säger :-) Ska ta o visa vad mina godingar har gjort för fint.

Kevins tavla:


Leos tavla o pyssel:


Nya duken:


Imorron är det söndag, undrar vad man ska hitta på då.. blir till att fundilura på en stund :-)

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Birgit

Mina "goa" barnbarn är små konstnärer, tror jag!!

Så fint det blev i köket hemma hos er.

Synd att jag jobbar i morgon.

Ha en skön natt och en bra söndag.

Kram till er alla.

2009-01-31 @ 21:55:26
Postat av: Madeleine

Oj va kul att se stefan holm!! Vad köpte han då? He he he.

69 kr för tre meal är billigt!

Fin duk du köpt och duktiga killar på att pyssla.

Kanske du kommer iväg till badhuset nästa fredag.

Kram Madeleine

2009-01-31 @ 23:04:46
URL: http://maddesvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0