Sjukling

I måndags va jag o barnen iväg till Madeleine o hennes mysiga grabbar. Det va riktigt trevligt, som alltid, o barnen va mycket nöjda efter den dagen :-) Kevin blev dock lite avis på lilla Adam som va väldigt gosig o kramig mot mej *s* Han höll att koll på mej, speciellt när jag skojade med Adam o sa att han kanske skulle följa med hem o sova hos oss *fniss*

I Tisdags vaknade jag o kände mej hängig, det slutade med att jag låg på soffan o vilade hela dagen medans barnen sprang runt o gjorde lite som dom ville här hemma :-o Sambon jobbade hela dagen så det va lagom kul. Men han va snäll o tog läggningen när han kom hem. Igår låg jag utslagen hela dagen, sov nog 14 timmar i sträck. Men då va iaf sambon hemma o trog hand om barnen*skönt*
Idag har jag varit hemma o vilat, har fortfarande ont i halsen o är lite hängig, men idag har jag iaf orkat äta lite.

Nu spelar barnen wii golf o dom börjar bli riktigt duktiga, när dom inte flamsar sej förstås.
Jag ska snart börja med maten även om jag inte har så mycket lust till det.

Ringde fk idag o gav mina synpunkter till att dom inte ville ge mej några pengar, det gick bra. Anledningen är att när man är sjukskriven 25% så ska man sprida ut dom 25% på varje dag, men i mitt fall så skulle inte det göra nån skillnad, utan jag måste få vara ledig en heldag om jag ska få tid till att ta igen mej. Dom ringde min arbetsgivare o pratade med honom o sen ringde hon upp mej i eftermiddags. Hon tyckte att det jag hade att säga lät bra, o att det nog ändå skulle va bra i mitt fall om jag fick lägga upp min lediga tid på en dag, men hon vill ha ett läkatintyg på det så isf, så det ska jag fixa. Hon va iaf trevlig o förstående o det lät som hon förstod mej o höll med. Ska iväg på läkarbesök den 21 så får vi se sen. Tänk att det ska ta sån tid bara, jag blev sjukskriven i oktober o nu är det januari o jag har fortfarande inte fått några pengar *argh* Jaja huvudsaken är iaf att jag får dom.

Nu börjar det spåra ut här (barnen alltså) o dom börjar flamsa lite väl mycket, så det får nog va bra efter den här omgången golf, o jag ska väl börja med maten *suck*

ojoj.. Leo vann inte på golfen o lilla stackarn blir alldeles förstörd o börjar gråta.. så söt, men han har blivit väldigt bra o får ju till o med ner bollen i hålet, i början stod han bara o slog så hårt han bara kunde tills han inte fick slå mer o va ute ur spelat *s* Ja, det gick över rätt fort o nu sitter dom o bygger med smålego, får väl se hur lång tid det tar innan dom börjar bråka ;-)

Mot köket!!

Kram!!

Kommentarer
Postat av: Syrran

Va??? Vann inte Leo golfen??? Han som slog så rejäla slag när jag var där... ;) Låter ju positivt med FK. Hoppas, hoppas att det löser sig. Kramis

2009-01-08 @ 17:56:35
URL: http://limelight.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Det var mysigt att ni kom på besök!! Och hoppas det löser sig med fk kassan nu

Kram M

2009-01-09 @ 20:53:40
URL: http://maddesvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0