Skolinformation

Det har varit en lugn helg, vi har inte gjort alls mycket, fast ändå har vi fått en hel del gjort. Har satt upp den nya spegeln i hallen o sen ljuslyktor/stakar som sitter en på var sida om den. Blev fint o mysigt. Måste köpa lite tavelkrok oxå så jag kan få upp lite tavlor.
Vi har ju bott här i över ett år o inte fått upp alla än --skandal ju--
Sen har jag städat o gjort fint här hemma, det vore väldigt kul om det kunde få va såhär fint i några dagar nu, men det vore väl ett under, men det är väl så det är när man har små söta barn --försöker se det positiva--

Häromdagen fick Kevin eller jag o sambon en inbjudan angående ett informationsmöte på Skogsbackeskolan som ligger här vid oss. Det kändes så verkligt helt plötsligt, att Kevin snart ska börja skolan o sluta på Regnbågen, då börjar allvaret på riktigt. Det känns lite skrämmande, han börjar bli så stor o kommer bli mer självständig.. jobbigt.

Madde min vän - jag har saknat dej på msn idag, hoppas du kommer sen :-)

Nu hör jag att det är nån som ligger o spelar spel istället för att sova.. ska smyga lite...

Kram!!

Kommentarer
Postat av: Syrran

Kul att spegeln i hallen blev bra! Kommer förbi o kikar någon dag ;) Kram

2009-01-18 @ 21:59:27
URL: http://limelight.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Oj skolinbjudan.. Spännade..

Får komma och se på spegeln och ljustakarna i hallen..

Jag har jobbat i kväl så det blidde ingen msn..

Kram

2009-01-18 @ 22:39:04
URL: http://maddesvarld.blogg.se/
Postat av: Birgit

Ny spegel!!!

Jag kommer oxå och kollar någon dag!

Stor kram till dig Jennie och dina pojkar.

2009-01-19 @ 00:14:47
Postat av: Cissi

Vad duktig du är som fixat o grejat i helgen!

Förstår att det känns konstigt inför att Kevin ska börja skolan, men jag tror att det kommer bli jättebra!

Tänker på dig!

Kram!

2009-01-19 @ 07:41:33
Postat av: Carita

Hejsan!



Hoppas allt är bra med er. :-)

Ja visst känns grabbarna stora när man får hem ansökan till skolan. Ska bli riktigt spännande att se Gabriel börja skolan. Han längtar efter det. :-)



Kul med lite nya saker. Du får lägga ut kort på spegeln och ljusstakarna. :-)

Ingen fara att du inte fått upp alla tavlor än, vi har bott i vårt hus i 5 år och än är det inte många tavlor uppe. :-)



Ha en fortsatt trevlig dag och ta hand om dig. kram

2009-01-21 @ 22:03:11
URL: http://imraskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0