Barnkalas & världens längsta uppehåll

Idag har vi varit på Oliwers barnkalas, det va roligt. Det blev inte så jobbigt som jag trodde, det va väldigt trevliga mammor med som va lätta att prata med -skönt-

Annars har det varit lite lördagsmys med godis o chips ikväll. Barnen o jag tittade på Tingeling. Nu har vi precis nattat barnen så dom somnar väl om en stund.

Sambon o jag ska sätta oss o titta på Lost sen,  det har ju "bara" varit uppehåll ett år.. lite lagom sådär -inte- Dubbelavsnitt har vi oxå, ska bli kul. Måste erkänna att det börjar bli lite drygt, det har ju hållit på i några säsonger nu. Men vi kan ju inte sluta titta heller, måste ju se hur det slutar *s* Samma sak med Prison Break, det börjar oxå bli lite väl segt, dom har kunnat avsluta den serien på ett bra sätt många gånger nu, men det bara börjar om hela tiden så har dom nya problem att lösa. Men men, trogna tittare som vi är så kommer vi titta tills det tar slut -fnissar-

usch, min lilla Leo har sån jobbig hosta, han ligger inne i sängen o hostar o hostar :-( stackarn..

Titta vad jag hittade i mobilen.. jag längtar efter sommaren.
Kevin åker båtbuss:


Mot soffan...

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Åh nu längtar jag med till sommaren! Ska bli skönt att slippa ala kläder när man ska gå ut.

Kram

2009-01-24 @ 21:29:58
URL: http://maddesvarld.blogg.se/
Postat av: Karin79

Det var trevligt att träffa dig och barnen på O´s kalas.



Kram.

2009-01-26 @ 14:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0