Är det bra nu!?

Nu får det väl ändå vara bra, nu vill jag inte vara sjuk mer. Förkylningen tog en ny vändning i tisdag o jag har legat hemma med värk i kroppen, frossa o tät näsa sen dess. Idag har jag dock mått mycket bättre o det är såå skönt (nästan så man längtar tillbax till jobbet *chockad*).

Nu har jag hittat en bakgrund som jag verkligen gillar, så nu ska det väl va bra med ändringar på ett tag.. kanske.. :-) jag har väldigt lätt för att tröttna på saker så jag ska väl inte säga för mycket kanske.

Sitter på golvet - ja på golvet - o tittar på Let´s dance. Barnen spelade wii förut o jag har inte orkat ställa tillbaka bordet än o sen ligger sambon i soffan o sover så jag får inte plats ändå.
Kevin gjorde faktiskt 4 strikes i rad förut på bowlingen *stolt mamma* :-)

Denna är till min kära vän Cissi. Vet att du har det kämpigt just nu, men du ska se att det snart vänder!!
*kram*


Nu ska jag fortsätta titta på tv o butta lite på älsklingen.
Kram!!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Du är ju bara för söt! Vilken fin nalle! Det värmer enormt mycket att du tänker på mig ska du veta!

Hoppas verkligen att din förkylningen släpper helt snart! Och hoppas att du får en bra helg vännen!

Tack för att du finns! Kramar!

2009-01-17 @ 05:41:20
Postat av: Madeleine

Hoppas du mår bättre snart vännen.

Fin bakgrund du har skaffat dig!!

Nu ska jag ge mig ut i kylan och jobba. Jag skickar nog ett sms sen och hör hur det är med dig.

Kram!!

2009-01-17 @ 07:41:14
URL: http://maddesvarld.blogg.se/
Postat av: Syrran

Snygg bakgrund! Skönt att förkyldningen är påväg bort. Kramis

2009-01-17 @ 13:02:13
URL: http://limelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0