Vad har hänt??

Idag har jag o barnen varit ute o åkt pulka. Först åkte vi en stund i lilla backen vi har utanför oss, sen gick vi ner till den stora backen o åkte lite där oxå. Det va inte det lättaste att komma upp för backen när det ligger ett lager med is under snön. Sen gick vi ner till Pekås o köpte lite lördagsmys till kvällen, inget bråk från barnen, utan det gick jättesmidigt att ta det vi skulle ha o inget mer -chockad- ;-)

en till sak som är lite chockande är att jag funderar på om jag ska börja träna, typ på nautilus.. då kan jag både träna o simma, variera mig lite kanske. Jag har aldrig varit intresserad av att träna, men känner att det nog skulle va rätt gött, man kanske mår lite bättre o det är ju alltid bra att ta hand om kroppen. Vad har hänt med mej?? jag har aldrig nånsin tänkt i dom här banorna förut.. ska fundera lite mer på det.

På måndag ska jag ta tag i min "läxa", att ringa till arbetsförmedlingen o höra om jag kan få nån handläggare. Jag har skjutit o skjutit på det, så som jag alltid gör med ALLT -tyvärr-, men nu går det inte längre, ska på samtal på eftermiddagen o då är det ju bra om jag har gjort det jag skulle göra *s*  jag är så fruktansvärt trött på att sitta av tiden på jobbet o bara känna att man vill därifrån, får panik på att sitta där instängd i ett rum o bara vänta o vänta o vänta på att arbetsdagen ska ta slut.. :-( men vad sjutton ska jag göra annars, jag passar ju inte in nånstans -lite lätt lessen-

Ikväll är det melodifestivalen, men det känns inte kul.. är så trött på alla dessa delfinaler.. det räcker väl med en enda, som det va förr.. men tydligen inte.. är lite smått rastlös o sambon tittar på "knight rider", inte riktigt vad jag är intresserad av.. får väl se om det finns nåt att titta på sen. Får väl gå o läsa lite sålänge.

Kram!!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Hej vännen. va skönt att barnen inte tjata på affären!!

Hoppas det går bra med Af i morgon!! Det är ju trist att du ska må så dåligt av jobbet. Och det är klart du passar in på andra ställen. Du behöver bara lite stöd för att inse det.

Tror du kommer trivas med att träna vännen! Kram

2009-02-08 @ 20:38:16
URL: http://maddesvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0