Ja, då va det ju det här med...

rubrik igen då.. äh vi struntar i det idag o går vidare :-)

Nu ikväll har jag varit på skolinformation på Färjestadsskolan. Patric jobbade tyvärr så jag fick gå själv. Nervös va jag innan, men när jag kom in genom dörren så hittade jag genast en "kompis/fd granne" som jag kunde prata med. Hon är gravid o bebisen verkade ha planer på att komma ut snart även om den inte ska komma förens i mars. Bebben levde rövare där inne o magen gick i vågor.. man saknar det där lite grann, det va så mysigt att va gravid.. men nu svävade jag iväg från själva ämnet.. det va tydligen många barn som skulle börja till hösten så det är väl kanske tveksamt om vi kommer få nån plats på just färjestadskolan. Vi tillhör ju Skogsbackeskolan, men vill hellre ha färjestadskolan.. vi får se, vi ska iaf söka dit så får vi se vad som händer.

Annars har jag varit "ledig" idag, tog min "sjukskrivedag" idag. Skulle till vc på förmiddagen. Sen fyller ju Kevin år på onsdag o vi hade inte köpt några presenter än, så jag passade på att göra det idag. Jag hoppas han blir nöjd, han önskar ju sig ALLT han ser, men så mycket kan vi ju inte köpa *s* Men jag tror att jag hittade saker som han tycker är kul.
Kan ju säga att han är väldigt spänd o förväntansfull på att fylla 6 år, han går o räknar ner dagarna o frågar gång på gång om jag verkligen vet vad han önskar sig *s* o så ska han ha marsipantårta :-)

Gick iväg o simmade oxå, inte lika lugnt idag, rätt många som var iväg o simmade, så man kunde inte simma i lika mycket lugn o ro som sist.

På torsdag börjar min socialfobi-terapi-grupp.. det känns väldigt väldigt jobbigt o nervöst, vill inte alls, men vet att det är nödvändigt o bra.

Kram!!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Hej vännen. Det kommer gå bra på torsdag ska du se!! Du är duktig redan och gör framsteg!

Menjag förstår att du är nervös, det skulle jag oxå ha varit. Men jag tror du kommer känna dig lättad efter du varit där.

Kram Madeleine

2009-02-02 @ 21:58:59
URL: http://maddesvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0