Gomorron gomiddag gokväll...

Dagar o nätter lixom flyter samman när man är i en jobbarperiod, men det är det väl värt när man får så mycket ledig tid. Inatt är det sista natten på denna period sen är jag långledig, förutom att jag ska göra ett pass på måndag som jag bytt. Slutar kl 7 istället för 8 idag eller imorron blir det ju. Ska åka raka vägen till Leos luciatåg i kyrkan. Första gången Kevin inte är med utan får sitta med oss o titta på istället. Han tyckte nog det va konstigt för han frågade om inte han skulle ha sin tomtedräkt på sig :-) Igår hämtade vi in grannen o klädde den. Vi gjorde det tidigt iår för tiden går ju så fort. Snart är det julafton o man vill ju hinna njuta lite av den innan. Bild får komma imorron. Verkar inte som man kan lägga upp bilder från iphonen. Eller så är det bara jag som inte kommit på hur man gör :-) Idag fyller min älskade syster 30 år. Jag hoppas hon haft en toppendag, det är hon värd!! :-) Kram till världens bästa syster!!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Skönt att du är långledig nu!!



Hihi, kan inte låta bli att kommentera GRANNEN =) Hoppas ni klädde grannen i fina kläder med mycket glitter, hihi =)

2009-12-11 @ 15:01:31
Postat av: Syrran

Jag hade en jättebra dag =) Och jag har också världens bästa syster! Tänk hur det kan slumpa sig ;) Nu är det julklappsshopping som gäller imorgon... Kramis

2009-12-11 @ 18:41:40
URL: http://limelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0