Hur många ord i minuten?

Hittade länken i Finnjonnas blogg. Jag skriver 34 ord i minuten.. nödvändigt vetande va?! *s* Här kan ni oxå testa hur duktiga ni är på att skriva fort ;-)

Idag har jag varit o fått delegation på jobbet, det gick bra, kändes lite darrigt att suga rent i trachen, men det va ju inte svårt, det är bara det att man är ovan o aldrig har gjort det förut, får man bara in lite rutin på det hela så kommer det nog bli bra.
Kändes bättre att komma dit idag oxå, man kände sej lite mer "hemma" o trygg så jag hoppas att detta blir bra. Imorron ska jag gå brevid 14-21 o sen på torsdag blir det nattpremiär :-D ska bli spännande o se hur det går. Jag får hålla mej vaken extra länge imorron när jag kommer hem så jag orkar sova på torsdag dag sen.

Nu ska jag försöka slå dom där 34 orden.. haha..

Kram på er!!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Hm.. 19 ord på en minut.. ja ja

Bra att det känns bättre på jobbet vännen.

Kram

2009-04-07 @ 21:34:42
URL: http://maddesvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0