J*kla skitångest

Har sån ångest, bara en massa oro hit o dit. Har ångest för att julen snart är slut o jag inte kommer ha nåt att se fram emot längre. Just nu såhär i väntan på julen har jag kunnat hålla ångesten borta lite med hjälp av julpyssel, julbak o sånt mysigt. Men nu är julen snart förbi o all julledighet, då är allt som vanligt igen o jag måste stå ut med jobbet som vanligt igen.. jag vet inte hur länge jag ska orka stå ut, men hur jag än vrider o vänder på det så blir det fel o jobbigt, för jobbigt.

Sen går man runt o oroar sej för ekonomin, kommer man få några pengar från fk?? alla jäkla papper som ska fyllas i o regler hit o dit som man knappt fattar ett skit utav o inte får reda på förens det är försent typ. Drömde t.om. om det inatt, att jag inte skulle få nån sjukersättning..
Får knappt några pengar för att fk är så jäkla sega så man knappt vet hur det ska gå runt, såhär i julklappstider oxå.. *suck*

Är såå trött, känns som jag skulle kunna sova dygnet runt.. känner mej som världens tråkigaste flickvän som är så trött o vill sova jämt.. o är så lessen jämt..

Har mardrömmar var o varannan natt, oftast om att jag eller nån i min närhet dör, blir kidnappad, mördad eller nåt annat hemskt :-(

När ska jag få må bra o kunna slappna av o njuta av livet? *gråter en skvätt*

Så nu har jag klagat färdigt...

Idag är jag hemma, Leo har varit lite hängig o dålig i magen, hoppas bara det inte är magsjuka eller nåt annat tråkigt på gång.. skulle ju va typiskt. Men han är rätt pigg nu så vi får hoppas att det inte va nåt.

Näe.. nån nytta kanske man ska försöka göra idag. Har ju fått postboxar nu så jag måste ju gå ända ner för att hämta posten.. jobbigt eller hur *s*
Hoppas ni får en bra dag!

Kram!!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Gumman då... kramar om

Det är bra att du skriver av dig!

Vi ska övervinna ångesten!

Jag hoppas att du kommer kunna njuta av julen och att ångesten kommer hålla sig borta då.

Hoppas att ni slipper magsjuka!

Tänker på dig vännen min. Jag finns här.

Varma kramar

2008-12-17 @ 15:29:39
Postat av: Madeleine

Åh vännen min. vad jobbigt det är för dig med din ångest.

Hoppas det kommer vända snart.. blir det för jobbigt så får du be om en läkartid akut..

Hoppas att du kan njuta av julen.

Massor med kramar

2008-12-17 @ 22:13:51
URL: http://maddesvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0