Det är konstigt...

att man aldrig kan vara nöjd (mest med sej själv) o att man alltid måste jämföra sej med ALLT och ALLA. Hur jag än gör så blir jag aldrig nöjd, det kan gälla mej själv eller saker runt omkring mej.. jo jag kan bli nöjd, men så kommer det nåt ivägen, som gör att jag inte är nöjd längre... *besvärligt o snurrigt* Jag önskar att jag kunde släppa alla; "jag vill vara så" o "varför är jag inte så?!" etc. o bara vara precis så som jag är.. att det ska va så vansinnigt svårt..

Idag har jag och barnen varit till Ikea o shoppat lite. Först skjutsade vi sambon till jobbet o sen åkte vi vidare. Barnen uppförde sej hyffsat bra faktiskt *impad* ;-) o jag klarade oxå av det bra, kan ju lätt få lite panik när jag är själv med barnen o det är mycket folk. Vi fick med oss en hel del o medans jag lastade i allt det vi skulle ha frågade Kevin gång på gång om man verkligen fick köpa såhär mycket *haha* Jag fick iaf ihop lite nya plastbackar med lock att ha barnens leksaker i, en korg att ha utklädningskläder i, ett förvaringsstativ med lådor till Leo´s rum och en till min garderob så jag får nått vettigt att lägga mina kläder i, istället för att ha underkläder i en banankartong som det varit hittills :-)
Sen åkte vi hem o gjorde hamburgare med strips *gott*

Nu sover barnen o sambon jobbar, han kommer väl hem om lite mindre än 1 timme. Imorron ska jag jobba igen, det känns inte bra alls, men jag får väl gotta mej med att det bara är 1½ dag, sen är jag ledig några dagar igen.

Blir en sväng till soffan, kanske finns det nåt vettigt att se på.. eller inte.. vi får se :-)

Kram!!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Mysigt med IKEA!! Ja Kevin, man får handla så mycket!!

Kram

2008-12-28 @ 22:06:38
URL: http://maddesvarld.blogg.se/
Postat av: Syster Yster

Du är bäst =) Så stolt över dig!

Det verkar som Kevin har missförstått ikea...

Kram

2008-12-29 @ 10:42:44
URL: http://limelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0